2013. augusztus 18., vasárnap

Augusztus

Sziasztok!

Elkészültem az augusztusi hónappal, kivételesen még augusztusban:))) Bele kellett húznom, hiszen már csak két virágocska van hátra a Renato Parolin Pennellate di Magia sorozatból, és azoknak kellene nekiugrani.

Country Cottage Needleworks - Cottage of the Month August 
CCN Augusztus
Végezetül egy kép a vadiúj fonal tartó-anyag tároló komódomról, amire nagyon büszke vagyok:))) A szombathelyi KBK egyik tagjának Férje készítette:
10 fiókos szekrénykém
Puszi,
Jucus

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Igazán gyönyörű lett!!! Hagy kérdezzem meg, hogy ez milyen színárnyalatú anyag? Gondolom lenvászon, de melyik? Tojáshéj, drapp esetleg ekrü? Köszönöm a választ előre is! Dóri

    VálaszTörlés
  2. Szia Dóri!
    Köszönöm szépen:)
    Ez 25 countos Zweigart Fein Floba anyag. Nem len vászon, de nagyon rusztikus a hatása:)
    Jucus

    VálaszTörlés
  3. Szia! Remélem ezt a boltban is fogják érteni?! :o)))) Még annyit elárulsz, hogy meghímezve mekkora a minta? Kb. itt is úgy jön, ki, mint az 5-ös Aidán? Ott számításaim szerint kb. 15-15,5 cm-s lenne. Köszönöm az infókat... Dóri

    VálaszTörlés
  4. Szia Dóri!
    Ez egy picit sűrűbb anyag. 1x1 lyukkal haladva, 1 szállal kb. 12x13cm lesz egy egy minta. (8 öltés van egy centin, ezt a boltban meg tudják nézni neked)
    Puszi
    Jucus

    VálaszTörlés
  5. Judit, nagyon szép a komódod! A fejemben én is ilyet terveztem magamnak.
    Én most nagyon lapítok, nálam még mindig május van :-( :-)
    Olvaslak, nézlek Titeket,mindenkié nagyon szép!! :-) :-)

    VálaszTörlés