2013. január 21., hétfő

Angi januárja :)





10 megjegyzés:

  1. Itt is írom, hogy szupi lett! A francba, a végén még én is csak nekikezdek. :-) De nincs rá időm. Ha nem lenne a szülinapos játék, akkor talán... :-)

    VálaszTörlés
  2. De gyönyörű :) Szuper lett a kerete!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki, főleg ezzel a kerettel! :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett ezzel a kerettel! :-)

    VálaszTörlés
  5. Húúú, de szép, honnan van a kerete?

    VálaszTörlés
  6. Köszi csajok, a keretet készen vettem, hozzá találtam egy itteni hobbiboltban a tulipános sarokmotívumot, összeragasztottam, majd festettem egy adag cappuccino színű akrillal, majd repesztőlakk, majd matt fehér akril lakk és kevés erős fogú csiszolópapír és voilá, mindössze 1-1,5 óra az egész száradással :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ügyes vagy! Jól összehoztad!!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett!
    Tényleg tökéles a keret, ügyes vagy, hogy így megcsináltad!

    VálaszTörlés